Nuffnangku...

Rabu, 30 Jun 2010

Anakku..

Kat sini aku nak menceritakan keletah anakku yang sekarang baru berumur 1 thn 4 bulan...anakku adalah segalanya bagiku.....dia dilahirkan pada 26hb Februari 2009..ini adalah anakku yang pertama setelah 7 thn aku berkahwin dan setelah beberapa kali mengalami keguguran...aku cukup bersyukur kepada tuhan setelah sekian lama aku menunggu...akhirnya aku dapat juga seorang zuriat yang menjadi harta dalam hidupku..dialah segalanya bagiku..anakku dilahirkan pada waktu petang di bilik operate kecemasan Hospital Selayang tapi bukan di labour room ye.. kerana aku telah mengalami saat2 yang lama untuk bersalin...detik2 itu cukup ku ingati selalu...kini Nur Dyan Maisarah dah berumur 1 thn 4 bulan...sudah berjalan,berlari,menyebut ayah tapi ibu dia tak tahu lagi dan macam2 ragam buat aku gembira selalu...aku harap tak lama lagi,dia akan panggil ibu kepadaku...alangkah bahagia dan seronok rasanyakan...hehe...jiwang terlebih pulak aku ni...oklah aku nak jengah kawan2 jap...sambung dilain entry ye..

Tiada ulasan: