Nuffnangku...

Sabtu, 26 Jun 2010

Di Pagi Jumaat ini.................

Wah....tajuk macam ada apa-apa ye...sebenarnya aku nak cerita tentang blog yang aku buat sekarang ni....aku menulis sebab aku merasakan aku ingin meluahkan apa yang aku lalui...tapi buat masa sekarang aku tak boleh download apa-apa gambar lagi....sebab belum ada cerita yang ingin di kongsi lagi...aku harap kalian semua dapat bersabar ye..sememangnya banyak benda yang aku ingin kongsikan..........

2 ulasan:

mamamiera berkata...

aii kak.. tahniah le dah buat blog... baru le best camni.. share story kat zai juge.. nti upload picca ye..

norihan berkata...

Zai...insyaallah apa2 pun akak akan kongsi cerita dgn zai...