Nuffnangku...

Rabu, 2 Mac 2011

Pemakaian tudung...

Sejak-sejak akhir ini bermacam2 fesyen tudung yang telah dikeluarkan dan bermacam2 cara pemakaiannya,bagi sesetengah orang ada yang suka pakai tudung yang dinamakan tudung ekspress,bawal,shawl dan pashmina,tapi bagi aku..aku suka dengan memakai tudung bawal atau tudung ekspress je dan dipadankan pulak dengan baju kurung atau seluar panjang..sebab senang untuk aku yang sentiasa kelam kabut bila nak gi kerja..tadi aku ada dapat email dari seorang kawan,dia ada menghantar gambar cara salah seorang insan di dalam gambar itu bertudung,kalau kengkawan tengok mesti  pelik


maaflah kepada insan tersebut sebab aku letak gambarnya dalam ni,bukan niat aku untuk menyibuk tapi korang boleh fikirkan...bagi aku kalau cara pemakaian tudung perlulah sopan dan menutup aurat,kalau macam ni aku pun tak tahu nak kata apakan..
Aku suka tengok artis yang sorang ni,sejak dia pakai tudung..muka dia nampak sangat  cun dan cara pemakaian dia pun sopan je tengok...korang nak tahu tak sape..?dia ni ialah...


Cantikkan Anne Ngasri ni...suka sangat...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

huh merosakkan imej bertudung je..huu~ ntah apa2 jerlah//

anne sangat cun kan..? ^_^

komen tuk n3 dibwh..
waaah seronoknye mereka berkelah beramai2 gitu...semangat tgk badan sarah tak berbaju tu..heee...

norihan berkata...

terukkan orang tu..tak patut sungguh cara pemakian tudungnya...seolah2 fesyen je...

aahla iena,semua orang cakap sarah dah semangat,memang dia kuat makan pun..