Nuffnangku...

Isnin, 21 Mac 2011

Lapar giler...

Assalamualaikum,selamat pagi dan dah nak tengahari pun..perut aku sekarang tengah berbunyi2 menyanyikan lagu dangdut kot...pagi tadi aku tak makan apa2 pun..tu yang membuatkan perut ni berbunyi aje...hari ni aku terpaksa ambil cuti setengah hari sebab ada kerja yang perlu aku bereskan dan harap2 dapatlah hendaknya...nak jugak cerita sikit pasal anakku Sarah yang sekarang ni asyik sangat la dengan meragam yang amat mungkin tengah nak membesar kot...aku sampai tak terlayan di buatnya...pagi tadi mak aku telefon bg tahu yang sarah menangis bila bangun dari tidur,menangis sebab tengok ibu dia takdela...aiii...macam2 anak ibu sekarang...
tengok...muka dah nampak garang...sebab lapo sangat....

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

aduhai..sian sarah..sedar2 ibu takde ye..huu~

makan apa semalam?,,hee..

norihan berkata...

tulah...kesian sesangat...
iena,saya semalam makan nasi kerabu...order dari teman...