Nuffnangku...

Khamis, 10 Mac 2011

Penyakit Resdung

Pagi2 lagi aku dah dapat berita yang mana maklang sebelah keluarga suamiku sudah meninggal dunia,baru je hari Selasa lepas aku gi tengok dia kat KL,masa aku pergi pun dia dah tak boleh nak makan sangat,akhirnya begini kehendak dari yang Maha Esa..apapun aku ucapkan takziah untuk keluarga beliau..semoga arwah ditempatkan disisi orang yang beriman dan solehah...berbalik pada tajuk di atas,sebenarnya aku nak tahu,ubat apa yang berkesan untuk menghilangkan penyakit resdung aku ni..rasanya dah tak tertahan nak menahannya,aku punya hidung pun kadang2 bila nak buang hingus ada darah sikit..bila kita nak buang rasa gatal yang amat sangat kat hidung ni,sampaikan aku sering terbersin tak menentu..huh...letih sangat tau...kalau kengkawan tahu apa cara nak buang resdung ni,bolehlah bg tahu kat aku ye,kita share sesama...selalunya aku pakai benda yang seperti rokok tu,cara pakainya pun cuma asapkan dekat muka je tapi resdung aku ni tetap tak baik jugak..
Selalu aku pakai jenis macam ni lah...
Pil ni aku pernah gak makan tapi kurang jalan jugak

Ubat titik kat hidung ni aku tak pernah guna lagi..aku rasa nak cubalah...

Tiada ulasan: