Nuffnangku...

Isnin, 7 Mac 2011

Entri lepaskan perasaan

Pagi kengkawan semua..sepatutnya pagi2 macam ni membuat hatiku ceria selalu tapi sekarang hatiku berubah menjadi geram dan tension sekali..kenapa manusia semacam tu ada dimuka bumi ini...buat baik salah ,buat jahat lagilah...ada jugak orang tua yang hatinya terlampau busuk sekali,sepatutnya aku kena hormat kat dia sebab dia orang tua tapi kalau perasaan aku dan keluarga aku dianggap remeh,patutkah aku perlu hormat kepadanya...menumpang kebahagiaan orang lainpun kadang2 menyusahkan hidup kita sendiri,kalaulah aku mempunyai sedikit kemewahan dah lama aku berganjak dalam kebahagiaan itu,kerana kebahagiaan itu perlukan balasan yang tak sepatutnya dilakukan...Ya Allah..kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi semuanya ini...

3 ulasan:

Ieda Al-Habsyi berkata...

mulakan pagi dgn senyuman :)
SEDETIK LEBIH (OST HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA)

mamalieyna berkata...

aduhai..kenapa la agaknya ni ye...sabar byk2..hu~

norihan berkata...

iena,
tak tahula..kenapa orang selalu sakitkan hati saya ni...sekarang ni tengah bersabarla...sedey sangat2..