Nuffnangku...

Isnin, 14 Mac 2011

Banyaknya kenduri

Assalamalaikum,rupanya dah cuti sekolah ye..nasib anak aku belum ke sekolah lagi,kalau tak jenuh jugak nak memikir kat mana nak bawak anak berjalan masa cuti sekolah, sebab aku ni susah nak berjalan kemana...kalau cuti sekolah,mesti ramai orang buat kenduri kahwinkan...?semalam aku dan pergi kenduri kahwin 2 buah rumah je...itupun ada satu rumah yang aku gi tak boleh nak makan nasi sebab dah kenyang sesangat..yang penting aku kenalah tunjukkan muka ni...oklah...apa2pun happy holidays untuk anak2 sekalian...
Ni gambar masa balik kenduri,kat kedai pomen masa tu....

2 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

Sekarang musim orang kawen , amy hari nie pun ada dua tiga jemputan..yang pasti sebelah rumah mesti di dahulukan

norihan berkata...

yelah amy...yang pasti sebelah rumah kena didahulukan...