Nuffnangku...

Khamis, 17 Mac 2011

Sakit pinggang...


Hari ni aku rasa lenguh sangat pinggang ni..sakitnya dari pagi tadi sampailah ke petang tak baik2 lagi..penat sangat aku rasa hari ni...mana taknya hari ni aku kena jaga dua tempat,sekejap kat atas dan sekejap lagi kat bawah...korang tahukan kerja aku sebagai apa..jawatan aku cuma sebagai kerani di bahagian pentadbiran dan dulu aku seorang receptionist..sekarang ni aku dah jadi kerani tapi aku masih jaga di bahagian receptionist lagi..tu yang kadang2 membuat aku letih sangat,bila aku duduk jaga di atas,ada pulak orang panggil turun ke bawah dan bila aku kat bawah ada pulak orang suruh aku naik keatas, kalau kawan aku tak datang terpaksalah aku turun ke bawah...huhu...nasiblah aku tahu bahawa aku sekarang kerja dengan orang,kalau tak pasti aku tak buat nya kerja macam ni, dan aku kerja pun untuk mencari rezeki yang halal...tapi walau macam manapun aku still happy dengan kerja aku sekarang...oklah...sakit pinggang aku pun dah beransur kurang,harap2 takdelah sakit sangat lagi..leceh tau nak buat kerja pun tak boleh...

2 ulasan:

Makbed berkata...

waa..esok saya datang dahh.

mamalieyna berkata...

huu~ anggap je sdg exercise kan badan..hee