Nuffnangku...

Selasa, 1 Mac 2011

Berkelah di Pantai Teluk Senangin..:-)

Cepat sungguh masa berjalan,dah petang pun.. hari ni mood aku kuranglah kengkawan,mungkin sebab semalam tak boleh nak tidur...sebab apa  ek...?????ni aku nak cerita kemana aku pergi ahad haritu,ingatkan semalam nak langsaikan cerita perkelahan aku ni tapi disebabkan ada kerja sikit tertangguhlah ceritanya..walaupun my hubby aku bekerja pada haritu,itu tak bermaksud aku tak boleh berkelahkan...memang tak seronok kalau takde my hubby tapi disebabkan aku nak bawa keluargaku berkelah dan dia orang pun sibuk sangat nak tengok laut,aku pun pergilah ke pantai yang paling dekat dengan tempat tinggalku iaitu ke Pantai Teluk Senangin..aku pergi pun dah jam 11 pagi,takde bawak apa2pun,baju spare nak mandi pun tak bawak,cuma baju salin Sarah je yang aku bawak..mula2 aku ingat malas nak mandi,last2aku terjun jugak ke dalam laut tu...mana tahan tengok semua orang mandi...oklah layankan je gambar yang tak seberapa ni...
Maisarah yang sibuk sangat suruh paksu dia turun ke laut..
mak aku dengan anak orang yang dia jaga...

Tiga dara pingitan....adik aku,aku dan kakak

mak dengan mak tok aku...

Ni dah nak turun kelaut tapi dan lagi nak makan...

kakak aku dengan sarah yang takut nak lepas...
anak kakak  dengan adik aku serta anaknya...

Yang ni tak berani nak turun ,main kat tepi gigi pantai je....

Masa aku mandi tu..ombak dah nak kuat,nasib baik maisarah tak takut sangat,tengoklah gambar yang akak aku jatuh kedalam air masa pegang sarah sebab ombak masa tu kuat,dia pun tak leh nak kawal badan...last2 dua2 orang jatuh...aku tengok gambar tu aku nak tergelak je..sempat lagi mak aku rakam...

2 ulasan:

Tutup Blog berkata...

seronok nyer sumer org!!
peeps!! jom datang marina...

norihan berkata...

zura,
kat marina ada apa lagi ye...