Nuffnangku...

Isnin, 28 Februari 2011

Birthday Maisarah...

Assalamualaikum...
Semoga hari Isnin ni memberi keceriaan kepada semua kengkawan dan harap2 takdelah monday blues ye...
Alhamdulillah...majlis hari jadi Maisarah selesai sudah,walaupun aku tak panggil ramai kengkawan tapi cukuplah aku meraikan dengan member2 rapat sahaja,maaflah kepada kengkawan yang tidak di jemput,bukan tak nak jemput tapi aku buat majlis ni takdelah sebesar dan segah manapun tapi cukup untuk aku meraikan majlis tersebut...Insyaallah,kalau ada rezeki lebih..aku akan buat majlis besar2an ye...akan ku panggil semuanya dan kengkawan di blog juga..(doakan aku murah rezeki ye..)Sekarang ni genaplah Maisarah berumur 2 tahun..dan semoga dia menjadi insan yang berguna untuk seluruh keluarga,taat kepada ibu dan bapa dan menjadi seorang yang bijak serta cemerlang hendaknya..
kek Maisarah...cantik takkk..?
kek untuk anak buah aku...tarikh lahir sama ngan Sarah
Birthday girl...takmo senyum langsung
tengok kek aje...
aku yang lebih..sarah dok pandang orang pulak..

ni pandang kamera lain pulak...
note: nanti aku akan cerita perangai Maisarah semenjak dia berumur 2 tahun....k..

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

happy besday buat sarah..! wah comel sngt kek dia besar pulak tu..bestnye ada minnie, kalau arif sure dia suka sangat//mickey la..hehe..

arif next month tp en abahnye takde, tak selebrate la..hu~

meriah majlis sarah, comel plak tu dia bergaun gitu..sweet walau muka mashaam..hehe..

norihan berkata...

Terima kasih mamalieyna....owhh...arif suka mickey mouse ye..oklah tu,boleh geng ngan sarah..

la..takpe lain kali boleh sambut kan...