Nuffnangku...

Selasa, 22 Februari 2011

Lagi 4 hari Maisarah genap 2 tahun

AS SALAM...lagi 4 hari anakku Maisarah akan melangkah ke umur 2 tahun,tak sabo rasanya nak melihat gelagat Sarah yang akan mencecah 2 tahun ni...sekarang ni pun mulutnya dah pandai menyusun ayat nak bercakap...semalam ada perkara yang aku tak kan lupa sampai bila2,apabila dia cakap tentang ayahnya...hoho...kadang2 kelakar jugak tengok keletahnya dan kadang2 boleh membikinkan aku geram sangat dengannya...itulah Nur Dyan Maisarah yang amat aku sayang dunia dan akhirat..Tengoklah gelagat sarah semalam,aku pun tak tahu sapelah yang mengajar dia main macam tu....
Bakul hamper aku dapat dia gi buat kuda pulak...macam2 kan..

2 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

comel adik ni...sama umur dengan anak saya.....

norihan berkata...

alimaz,
terima kasih...oh...anak lahir bulan 2 jugak ye..