Nuffnangku...

Rabu, 23 Februari 2011

Adakah aku bersalah...

Terasa diri ini terlalu kerdil ..kadang2 kita sebagai manusia tak pernah lari dari melakukan kesilapan walau sekecil zarah dan sebesar zarah,hidup kita ini ada juga melakukan kesilapan sama ada dalam sedar atau tidak...seperti juga aku yang juga seorang manusia biasa tak pernah lari dari melakukan kesilapan kalau ada,aku ingin memohon kemaafan kepada semua...dan tak semestinya hari raya je kita minta maaf dan memohon ampunkan...apa2 pun kita kena redha dengan setiap apa yang berlaku.....

The Muffins - Salahkah Aku

Tak seindah
Hari hari yang ku idamkan
Untuk bersamamu
Tiada lagi ruang
Dihatimu
Untuk ku curahkan segala
Apa yang ku rasa
Tapi kau tak percaya
Siapa ku dihatimu
Hanya mengganggu hidupmu
Maafkanku
Aku tak berdaya
Membahagiakan kamu
Tiba saatnya
Ku kan pergi jua
Mengakhiri segalanya
(Korus)
Salahkah ku
Hanya mahu menyintaimu
Salahkah aku
mendekati hatimu itu
Salahkah aku
Sekadar menemani dirimu
Salahkahku
Ku tak bisa meninggalkanmu

3 ulasan:

Ieda Al-Habsyi berkata...

setiap manusia mpernah melakukan kesalahan...
DAH DERMA BOLEH RAMAS TETEK, SAPA NAK?

norihan berkata...

ieda,
memang pun...takde manusia yang terbaikkan..

saya dah baca...terkezut dan kelakor...

mamashikin berkata...

betul tu kak..setiap manusia mmg melakukan kesilapan..kalo ingat balik..insaf jap...