Nuffnangku...

Rabu, 9 Februari 2011

Karipap ayam

Rasanya dah lama aku tak buat entry pasal masak memasak...hari ni aku nak cerita pasal aku buat karipap ayam dulu semalam..(hehe...)memang dah lama jugakla aku tak buat karipap ayam ni sebab aku selalu buat karipap sardin  atau telur ...kalau karipap ayam,aku suka beli je,pastu pulak kalau dicampukan dengan keledek memang aku suka sangat..tapi haritu aku buat taruh kentang..rasanya pun ok2 ajelah...Inipun adik yang request suruh masak,kalau tak aku ni susah jugak nak buat apa2 kuih takut Maisarah suka mengacau..masa aku buat ni pun dia sibuk nak mengacau,last2 aku bagi tepung sikit suruh dia main sendiri,senyaplah sikit,,,
Inilah rupa karipap yang sudah dibuat dan dikelim...maafla ye gambar yang dah siap goreng aku lupe nak ambil...karipap ni aku bawak sikit kat tempat kerja...oklah...kalau aku ada cerita pasal masak memasak ni aku akan kongsi bersama ye..

p/s: aku ingat nak masuk GA Makbed tapi takde lagi entry pasal makanan kesukaan aku...kita tunggu lain hari dan waktu jelah...

Tiada ulasan: