Nuffnangku...

Khamis, 24 Februari 2011

Perlu ke ada banyak laman sosial

Selamat petang semua kengkawan,besok aku dah mula bercuti kerana ada benda yang ingin aku uruskan...kalau korang semua nak tahu..tunggu aku balik dari bercuti,baru aku akan ceritakan kesemuanya..cewwahhh...sebenarnya aku bercuti sebab hari sabtu nanti dekat rumahku ada jamuan sikit,oleh sebab itu aku tepaksa lah mengambil cuti untuk membeli barang2 yang hendak di gunakan,walaupun aku buat jamuan tu malam tapi takkan aku nak beli barang2 tu pagi2,aku takut tak dan nak buat apa2...okelah berbalik pada tajuk,aku sebenarnya nak tahu gak..perlukah seseorang tu ada laman sosial,tak kisahlah blog ke,twitter,facebook ,skype ke...?perlukah ada...?sejak2 aku ada blog ni, ramai kawan2ku dah tahu serba sedikit kehidupan aku di rumahkan...tak banyakpun sedikit adalah aku cerita..kalau kat facebook,aku suka tengok status kengkawan yang kadang2 memberi aku panduan dan adakalanya kelakor giler bila kita membacanya...dalam tagged pulak aku kadang2 bukak je,sebab kat situ aku takder ramai kawan2 sekolah... walau apapun bagi akulah..laman sosial ni memang penting untuk semua orang kalau mereka semua tahu menggunakanya...betul tak...?
gambar terbaru aku...see tembamkan...

4 ulasan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

enggak pandai la pasal laman sosial lain yang tau FB dgn blog je...wak sonotnya bercuti...salam kenalan...klik2 HB kat sini
dear wat pop up window for komen la senang sikit reader nak komen

mamaarifakeemaisy berkata...

eina layan blog je..byk2 sangat tak terlayan kot..FB pun eina tak layan sgt,,huu~ blog je sbb mmg suka menulis..^_^

norihan berkata...

iena,
tulah tengok fb iena tak banyak statuskan...walau apapun seb baik nlog iena tiap2 hari ada citer..

norihan berkata...

anje...
terima kasih singgah sini...
dah buat pop up window...