Nuffnangku...

Selasa, 22 Februari 2011

Ahad lepas aku memasak..

haha...tajuk aku kelakar tak..?rasa2 aku kalau korang tengok tajuk camni,apa kata korang.tapi bagu aku pulak aku ni seperti orang yang malas memasak pulak,mana taknya,hari ahad je aku berkesempatan nak memasak,tulah masanya aku nak masak makanan yang sedap2...sila jangan jeles ye...oklah,hari ahad tu aku masak...tengok ye...resepi kalau nak aku bagi tahu nanti...
ayam masak daun kari,aku ciplak sikit2 resepi sheila rusly...

ni sayur kacang campur ngan kentang  dan tauhu

2 ulasan:

Zur@ZaRi berkata...

nampak menyelerakan...

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

norihan berkata...

Zura,
insyaallah,nanti saya join...

tikar getah tu memang teringin nak beli,apa2 nanti saya bagi tahu ye...