Nuffnangku...

Khamis, 24 Februari 2011

LULU CALDINA 1ST GIVEAWAY

Dah lama tak menjoinkan diri dalam apa2 GA kebelakangan ini...Untuk tak nak mengecewakan orang yang mentag aku iaitu Makbed aku nak join GA yang sempoi ni...

Tuan punya GA ni pun ialah LULU CALDINA yang cantik manis...

Kalau korang nak join,boleh tengok sini----) Tarikh tutup dia pun lambat lagi..


Untuk GA ni aku nak mentag 2 orang yang selalu datang ke blog aku ni
 

Sesape nak join boleh lagi....

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

good luck! kalau eina berkesempatan eina join k! ^_^

Lulu caldina berkata...

Semua syarat sudah dipenuhi...terima kasih kerana sudi join 1st GA lulu.semoga berjaya..