Nuffnangku...

Rabu, 16 Februari 2011

Cerita itu ,cerita ini...

Kembali berblogging setelah bercuti untuk sambutan Maulidur Rasul....biasalakan, sejak2 habis bercuti ni ada je kerja yang perlu di bereskan dan biasalah bagi aku  tengah2 bulan camni haruslah menyiapkan claim2 yang ada...aku cuti pun tak kemana sebab my hubby ada kat johor bekerja terpaksala aku tinggal dengan sarah dan mak...ingatkan haritu naklah balik KL,tapi hubby bekerja, aku frust jugaklah tak dapat nak balik sana...nak drive sendiri hubby tak bagi...terpaksa duk di rumah jelah...kesiankan...rasa nak nangis aje...huwa...huwa...
Berbalik pada cerita,sebenarnya aku ni tengah tension sebab selsema aku ni tak baik2 lagi..nak buat apa pun tak senang,asyik2 nak cari tisu untuk mengelap hidung yang sudah beair ni ...aku rasa hidung aku ni dah macam badut pun ada,merah memanjang...agak2 korang apa harus aku buat..?ke klinik sudah dan ke hospital pun sudah..agaknya nak suruh aku kerat kot batang hidung ni,baru lega...layankan gambar Maisarah ni ek...

sekarang ni susah betul aku nak tangkap gambar sarah,ada je benda dia nak buat..inipun aku tangkap secara paksa...redhakanlah si ibu ini ye...

Tiada ulasan: