Nuffnangku...

Jumaat, 11 Februari 2011

Impianku..

Salam di pagi Jumaat,pejam celik,pejam celik dah pun hari Jumaat...just nak share tentang impian aku yang sebenarnya dah lama aku ingin kongsi bersama...semua orang mempunyai impian,termasuklah aku ni..kengkawan nak tahu apa impian aku...
*


*



*
Aku ingin memiliki sebuah MPV seperti gambar diatas tu...tak kisahlah asal dapat pakai Exora pun takpe,yang penting MPV dan boleh bawak ramai orang...Impian aku yang kedua pulak ialah

*



*



*
mempunyai anak sepasang,sekarang aku dah ada seorang anak perempuan dan yang pasti untuk yang kedua aku nak anak lelaki(kalau ada rezekilahkan..)impian aku yang ketiga ialah


*



*



*
sebiji laptop yang berwarna pink...(cantikkan)senangla aku nak berblog bila tengok kaler dia sedap hati memandang...Impian aku yang keempat pulak..jeng..jeng..



*


*



*
oopppss...bukan nak jadi model ye...tapi aku nak jadi langsing macam model tu je...sebab sekarang ni badan aku dah nak kira gemuk jugaklah tapi nasib baik ketinggian aku menutup kegemukkan aku itu...haha...kalau badan kita ni gemuk,senang sangat penyakit tu nak datang..tu sebab aku nak langsing macam model tu.............oklah impain aku seterusnya...


*


*



*
keluarga Sakinah iaitu keluarga bahagia...Semoga impian aku akan terlaksana...itu sajelah impian aku,kalau kengkawan ada impian yang belum tertunai bolehla kita kongsi2kan bersama ye..

1 ulasan:

mamalieyna berkata...

Amin..moga impian menjdi kenyataan nnt..Insyaallah.. ^_^