Nuffnangku...

Isnin, 14 November 2011

Mood takde,mata pun sakit

Salam dan selamat pagi semuanya...mood di pagi isnin yang terlalu memboringkan,napelah mood ni selalu hilang dahla tu dengan mata aku yang sakit,lagi2la membuatkan mood semuanya hilang...arini kat tempat kerja aku ada buat kerja gotong royong tapi rasanya malasla nak buat dengan mata yang sakit,kepala pun da sakit..yang aku ingat nak tido je dan merehatkan diri ..ntahla sejak akhir-akhir ini badan ku terasa lemah sangat nak buat satu kerja pun tak boleh .semangat nak buat kerja pun rasanya da takde...hope aku tak ikut sangat dengan mood yang tengah melanda diri aku ini...
Lihat mataku yang bengkak dengan tepi2 nya yang gatal,sampai aku takleh nak buka mata rasanya...ingat balik keja ni nak g check..risau gak...

Tiada ulasan: