Nuffnangku...

Rabu, 16 November 2011

Sudah Sihat ma....

As salam dan selamat pagi wat kengkawan semua...alhamdulillah..aku sihat dari segala penyakit , dan masalah mata ku yang sakit pun dah ok...lega rasanya setelah beberapa hari badan yang tidak bermaya ni bersemangat dan bangun semula dan boleh melakukan banyak kerja,betapa seronoknya aku rasakan....harap-harap aku tidak sakit dan terduduk lagi...
Untuk pengetahuan kengkawan, sejak-sejak akhir ini badanku terasa lemah sangat,jalan pun rasa nak pitam..muka asyik pucat je selalu dan sekarang ni aku rasa dah bersemangat semula..alhamdulillah..semoga aku sihat selalu hendaknya...
OK lah..aku nak jenguk blog kengkawan pulak dan insyaallah aku akan tinggalkan jejak di blog kengkawan semua maklumlah aku pun dah  lama tak berblog...takut gak kengkawan tak kenal dah aku ni..huhuu...

Tiada ulasan: