Nuffnangku...

Jumaat, 11 November 2011

Kembali Lagi...

As salam dan selamat petang kengkawan yang ku rindui semua...rasanya dah berlapuk jugak blog aku ni setelah lama tak berbuka..al maklumlah..sejak akhir- akhir ini banyak benda yang perlu aku settlekan..dan sekarang rasanya bolehla sikit aku kembali berblog seperti dahulu...seronok pulak bila tengok kengkawan yang dulu ada anak sorang sekarang dah pun nak berdua..tahniah aku ucapkan...seronok sangat..oklah ada masa aku akan menulis blog tercintaku ini....
 Gambar aku ngan Maisarah....

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

haiii..lama tul menyepi kan..^_^

kitelah salah sorang yg bakal ber'anak' dua tu..hee~

norihan berkata...

iena,menyepi tapi tak bermakna tak jengah blog kengkawan..tahniah ye...sbb dapat bg adik utk haidar...