Nuffnangku...

Khamis, 15 Julai 2010

Cerita Basi....

Salam semua...dah lama aku tak buka blog...disebabkan kerja2 yang banyak di tempat kerja terpaksa aku selesaikannya dahulu....aku nak cerita pada hari Ahad ari tu...wah....nampak macam suspen je,tapi takde apa sebenarnya..cuma nak cite kisah lunch aku pada ari tu...yela ari tu je yang aku boleh memasak yang lainnya mak aku lah yang tolong masakkan...nak tahu apa menu aku aritu...jeng..jeng..
ikan cencaru bakar
kubis goreng
air asam kaw...

sedap sungguh makan ngan nasi panas2...anak aku pun suka jugak sampai bertambah2 macam mak ngan ayah dia...itulah cerita aku...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

hai norihan...dah follow u..slmt berblogging kembali ye! ^_^

huwaaa air asam tu yg buat terkecur air liur ni..huhu..

norihan berkata...

ye iena...time kasih...baru nak belajar berblogging ni..