Nuffnangku...

Khamis, 8 Julai 2010

Keboringan melanda...

Selamat pagi semua..hari ni aku rasa macam takde mood nak keja..sunyi dan sepi...wah..wahh..bukannya apa..sebenarnya dah lama aku tak ambil cuti,tu yang membuatkan mood aku ni macam ntah apa2 je..sekarang ni aku tengah ganti kawan aku cuti...pastu rasanya baru aku nak ambil cuti..hehe...ermmm...tadi aku ada melawat blog kawan2,sonok tengok salah satu kawan yang tengah dok ganti puasa...aku ni ntah bila lagila nak gantinya...sob..sob..dah tak lama lagi awal ramadhan akan datang...bila ye nak ganti...?tengoklah mungkin minggu depan aku ganti...ni aku tengah dok pikir jugak nanti sapelah nak jaga anak aku bila mak dah balik ke kl...pening2...

1 ulasan:

mamamiera berkata...

jgn boring2.. ganti pose tu.. hehee.. zai pon ondway ganti nih.. =p

ekau di tag contest dgn zai. sile chek blog zai key..