Nuffnangku...

Selasa, 27 Julai 2010

kerja...kerja...

gambar dari google
Kenapa hari ni rasa begitu lambat nak balik...kepala ku dah rasa berdenyut2 je ni,dah lama aku tak sakit...risau jugak ni...herm....hari ni kawanku half day,terpaksalah aku menggantikan tempat dia di reception...huwaaaa...sonoknya Liza dapat half day ari ni...takpelah...sambil2 tu aku boleh la bergayut macam kera kalau line tak sibuk...hehe...sebenarya...kawan2..tempat keja aku ni takdela straight sangat..janji keja kena siap,awak nak layan apa pun boleh...tapi kalau benda yang melalaikan macam fb,youtube,ym dan adalah macam2 lagi semua dia dah block...tak dapatla den nak menengok...nasib blog ni dia tak kacau...kalau dia orang kacau...siapla orang IT ...hermmm apa lagi ye...buat kawan2 baru time kasih menjengah blog saya ini dan tolong tinggalkan link anda ye ...senang saya nak jejak anda semua....

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

hiks..seb baik diorang tk blockkan blog eh..^_^

norihan berkata...

aah la iena...nasib tak block ini punya blog...kalau tak bertambah2la keboringan...