Nuffnangku...

Isnin, 26 Julai 2010

Isnin yang Hening...............



Salam...ha ..tajuk macam apa-apa je..aku nak cerita pasal aku cuti semalam,yelah tak tahu nak cerita apa...cuma cerita tentang cuti semalamlah kan..ahad semalam aku tak pergi kemana pun...cuma spare time untuk anak bermain bersama...ayahnya pulak ada meeting dengan kawan dia,terpaksalah ibunya dok kat rumah melayan anak yang sorang ni..rasanya kalau tak letak gambar anak ku itu tak sah rasanya...
sibuk nak memosingkan diri
budak muke mengada....
siap posing atas meja
Sarah sekarang ni...keja dia asyik nak memanjat meja je...pastu tak pernah duduk diam...letih tak terkira  rasanya tapi bila kita tengok..anak membesar depan mata hilang rasa letih tu...ibu harap Maisarah dapat jadi anak yang solehah......sayang anak ibu...(sorry gambar dalam ni tak berapa clear,pakai h/p cap kapak)

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

alala tomeinya sarah..chop tuk my arif la, leh la kita berbesan..hikhik...sweet..pandai dia posing..cekci..^_^

norihan berkata...

haha...itulah saya ingat pun nak cop arif untu saya...sekarang ni sarah suka memosing...pantang,kalau nak pegang kamera...