Nuffnangku...

Khamis, 22 Julai 2010

Selamat Petang

Salam semua...sebenarnya aku tak de nak cerita apa-apa sangat...cuma nak kongsi ngan kawan2 semua dengan apa yang aku baca... tadi aku terbaca email dari seorang kawan mengenai KEBANYAKKAN LELAKI DAYUS...........

Secara mudahnya kita boleh lihat.

1. Membiarkan kecantikkan aurat,bentuk tubuh isterinya dinikmati oleh lelaki lain sepanjang waktu pejabat(jika bekerja) atau di luar rumah.

2. Membiarkan isterinya balik lewat dari kerja yang tidak diketahui bersama dengan lelaki apa dan siapa,serta apa yang di buatnya dipejabat dan siapa yang menghantar.

3. Membiarkan aurat isterinya dan anak perempuan dewasanya terlihat(terselak kain)semasa menaiki motor atau apa jua kenderaan sepanjang yang menyebabkan aurat terlihat.

4. Membiarkan anak perempuannya berdating dgn tunangnya atau teman lelaki bukan mahramnya.

5. Membiarkan anak perempuan berdua-duaan dengan pasangannya di rumah kononya ibu bapa 'sporting' dan memahami.

6. Membiarkan isteri pergi kerja dengan menumpang teman lelaki sepejabat tanpa rasa cemburu.

7. Membawa isteri dan anak perempuan untuk dirawati oleh doktor lelaki sedangkan wujudnya klinik dan hospital yang mempunyai doktor wanita.

Terlalu banyak kalau aku nak coretkan...tapi bila difikir2 memang lelaki senang masuk neraka...sebabnya setiap isteri dan anak perempuan yang melakukan kesalahan semuanya terletak di bahu seorang ayah dan suami.

Untuk itu wahai anda semua ingatlah... jika kita sayangkan keluarga kita...jagalah diri dan keluarga dari api neraka.wassaallam..

Tiada ulasan: