Nuffnangku...

Rabu, 3 November 2010

Dah ok sikit..

Salam dan selamat pagi ye...semalam aku tak jengah pun blog,sebabnya....demam datang melanda diri ini...lepas anak aku sarah baik aku pulak yang sakit...cuaca pun sekejap panas,sekejap hujan,aku pun macam tu jugak,sekejap ok sekejap tarak ok...k lah nak cerita yang semalam aku ambil mc,sebab tak tahan sangat ngan badan yang lemah ni..ingatkan malas jugak nak ambil mc..cuti tahun pun tinggal sikit,mc lagi sikit dah tu nanti buatnye ada emergency kes kan susah nak ambil cuti, nipun terpaksa gagah ambil jugak mc walaupun sikit...pasni aku nak bw kawan2 yang aku tertinggal semalam..jenuh jugak nak menghabiskannya...takpelah kalau aku tak dan tengahari.. akan aku lewati petang ni pulak...sebab tanpa kawan2 kat blog ni aku pun tak tahu kat mana aku nak bercerita dan meluahkan apa yang ingin kuluahkan..dan semestinya..aku seronok menjengah blog mereka sebab banyak benda yang dapat aku pelajari..

2 ulasan:

zurazari berkata...

taking gud care dear...
moga lekas sembuh n tak mo sakit2 lagi eh=)

norihan berkata...

thanks zura..dah baik pun..hehe..