Nuffnangku...

Isnin, 29 November 2010

Semalam aku ke....

*
*
*
*
*
Kawan2 tahu tak kat mana taman paya bakau ni...?.emmmm...nak tahu ye..ianya terletak kira-kira 4km dari Lumut
Ni lah tempat dia...
Aku kesana pun lepas pergi kenduri rumah kawan di Teluk Senangin,dah terlanjur ,tu yang terus gi..Dekat Taman Paya Bakau ni jugak di panggil Taman Monyet sebab kat sini banyak monyet2 yang jinak.Walaupun ia jinak tapi aku takut nak dekat..hehe..sebabnya ianya binatang yang berbulu,takut dan geli...
tempat untuk berjalan
baru sampai..berehat dulu
jambatan gantung yang baru dibuat..
adik iparku yang suka sangat ngan monyet2 tu..

makku yang posing ala2 model jambatan gantung...hehehe...(mak jangan mare ye..)

ibu mertuaku pun nak posing tapi ada anak buahku pulak...
aku yang tak dapat nak posing sangat..sarah seronok je, tak takut pun ngan monyet
monyet yang ngantuk...
dah penat berjalan,rehat pulak
gambar pokok bakau...

Sesapa nak gi bolehla datang ke Lumut ni..sememangnya banyak tempat yang menarik kat Perak ni,selain ke pantai....

2 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

salam sis..

dah lame amy x pergi tempat nie , bertahun jugak la

norihan berkata...

amy..
Pergilah...seronok sangat..banyak tempat yang baru dibuat..