Nuffnangku...

Khamis, 11 November 2010

Kerja..

Dah pun petang...tapi aku sibuk sikit ari ni..nak siapkan OT claim kawan2...pagi aku dah bw,petang masih belum berkesempatan...ada masa nanti aku jalan2 ye...ni nak letak gambar anak buah aku yang sekarang semuanya ada di Kepong....

Ni anak kakak...tembam2 semuanya...

ni anak adik

ini anak akule...sarah...(sorry gambar tak clear sangat..pakai h/p cap ayam je..)
nanti Raya Haji aku balik sana..tak sabar nak jumpa dia orang....rindu bangat kat kamu semua..

1 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

semangat nya yang sowang tue, rasa macam nak tarik pipi dia..geram