Nuffnangku...

Rabu, 1 Disember 2010

Maisarah dah setahun 10 bulan :-)

Semalam tak berupdate blog aku ni..sebabnya idea tak masuk kerana jaga talipon...hari ni aku nak cerita tentang anakku sarah yang sekarang dah masuk  1 tahun 10 bulan...Alhamdullillah...sekarang anakku Sarah dah besar,bijak dan sangat nakal sekali..kerjanya asyik nak menyepah rumah je..tak larat ibunya ni asyik nak mengemas je..semalam aku pergi kerja tumpang kawanku Rozie sebab suamiku guna kereta,pagitu...aku ajaklah adikku tolong hantarkan aku dan anak ku Sarah tiba2 baru je bangun..dia pun nak ikut...sampai je kereta kawanku,aku pun pergilah..tengok2 anakku Sarah menangis...kesian sangat,selama aku gi bekerja tak pernah dia menangis nak ikut,tu yang aku sedih sangat,sampai je di tempat keja,terus aku call mak tanya tentang Sarah...nasib baik mak kata anak aku nangis sekejap saje,kalau tak tahulah kan...uuuhhhh...lega rasanya...Sekarang Sarah suka sangat menangis bila tak dapat ikut orang gi berjalan,tak kisahlah kalau sesiapa yang keluar pintu rumah tu mesti dia nangis nak ikut...macam2kan...Ni gambar dia sekarang yang semakin membesar




Pagi2 dah nak posing kan..........Love you Maisarah...

Tiada ulasan: