Nuffnangku...

Rabu, 15 Disember 2010

Maisarah dah sihat

Salam..dah petang ni baru nak buat entry..tadi ada jugak aku berjalan2 di rumah kengkawan tapi belum habis lagi perjalanannya..huhu...tadi aku ada talipon emak kat rumah tanya tentang anakku sarah dah sihat ke belum batuknya tu...nasib baik mak kata dah ok..yelah dah berapa hari tak baik2 batuknya..malam semalam aku bawak dia ke klinik sebab kahaknya dah terlampau banyak dan doktor suruh buat nebulizer...alhamdulillah ,nasib baik dia tak nangis dan meronta...itupun dia nak lagi katanya...syukur sangat2 sebab dia dah ok,kalau tak aku nak kerja pun susah hati dibuatnya..
ni gambar budak yang sakit tu..tapi happy saje...

6 ulasan:

Makbed berkata...

isk..anak dara ni kalu posing....

norihan berkata...

liza,
ni time nak posing kalau tak nak,tak nak langsung asyik menyorok je...

9W2SEV berkata...

mesti ikut perangai mak dia..hehehe

norihan berkata...

kak ina,
yelah tu...hehe..

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

alhamdulillah.. comel pandai dia posing..

norihan berkata...

Amy,
tocey2...itu kalau dia nak...