Nuffnangku...

Khamis, 9 Disember 2010

emakku masuk wad..sabtu lepas

Salam semua..ni nak cerita tentang sabtu lepas..sabtu lepas aku tak de gi manapun..sebab badan pun tak berapa sihat,semua keluarga dilanda sakit...malam tu,,aku ajak emakku ke hospital sebab dia nampak letih sangat dengan demam yang tak kebah2..mula2 gi tu doktor cek demam semua..pastu cek pulak tekanan darah..makkk aaaiii...tingginye tekanan darah emakku....dah siap cek semua,dia suruh makku makan ubat untuk setengah jam camtu..lepas setengah jam cek balik still tekanan darah tak turun2..masa tu dah pukul 12.30 tengah malam..doktor suggest makku duk di wad sahaja.sebabnya kalau dia balik malam tu takut kena strok bagai...aku dengan hati yang sedih terpaksa jugak suruh emakku duduk didalam wad untuk pemantauan doktor..Rasanya perasaanku waktu itu tak tahu macam manakan..walaupun sakitnye tak berapa teruk..aku rasa sedih sangat sebab aku takut sesuatu yang tak elok terjadi kat emakku..sebab dialah segala2galanya buat aku...baru aku tahu bagaimana perasaan seseorang bila orang yang di sayangi terlantar di katil hospital..apa2pun aku ingin ucapkan terima kasih kepada kawan2 yang mendoakan kesihatan emakku ini...

3 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

as'salam...

amy doakan semoga bonda cepat sembuh ye..

norihan berkata...

terima kasih amy...

Nur berkata...

semoga cepat sembuh..:)