Nuffnangku...

Khamis, 2 Disember 2010

tak sihat le...

huhu..sejak akhir2 ni badan asyik tak sihat je..bila kena hujan, mesti selsema dan demam bertandang balik..semalam balik kerja,cuaca still panas...bila aku nak keluar ke kedai,hujan ngan ribut pun datang..tu yang kena hujan...aahh....rasa nak tido je..dengan hingus yang asyik nak meleleh ,tekak sakit dan badan rasa seram sejuk ni..membuatkan aku malas nak buat apa2..kalau ada masa aku jalan rumah kengkawan ye...
gambar ikhsan google

4 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

Jangan lupa makan ubat,semoga cepat sembuh ye..

mamalieyna berkata...

loor ye ke..hope cepat baik ye..musim tak menentu ni..take care!

norihan berkata...

amy
waalaikumsalam...insyaallah..dah makan pun..

norihan berkata...

iena,
time kasih ye...harap2 macam tula...