Nuffnangku...

Rabu, 22 Disember 2010

Muka tembam....;-0

Selamat petang...uwahh tajuk tu...sejak akhir-akhir ni aku rasa mukaku dah terlampau tembam,badan pun dah makin hari makin naik..uhh..macam mana aku nak turun berat badan ni,asyik ingat nak makan je ..tadi lunch aku tapau nasi ,pastu ternampaklah kuih sagu yang makan dengan gula merah dan santan tu,aku apalagi ...ambillah sikit takut kempunan pulak..emmm...asyik ngan makan jekan...ni masa menaip entry ni pulak,mulut tengah mengunyah muruku ikan...bilalah badan ni nak slim macam dulu2,masa zaman anak dara...takut pulak kalau badan dah terlampau naik,banyak pulak penyakit yang datang..oh ye,apa petua nak bagi turunkan lemak di badan...jom kongsi kat aku ni....
Muruku ikan yang aku dok kunyah tu...
kuih sagu mata ikan..sedap jugakla..
see...orang yang dah telampau tembam..
dengan mata pun membulat..hehehe...

3 ulasan:

Zur@ZaRi berkata...

saya pun tembam gak... hubby panggil debab=))

norihan berkata...

zura,
debab pun debabla kan...janji orang suka..hehe...

hayati yusof berkata...

eerrrmmm... jom kita puasa nak.... x keluar modal kalau nak kurus...hehehe..