Nuffnangku...

Jumaat, 10 Disember 2010

Salam di Hari Jumaat..

Mood di pagi Jumaat yang teramat2lah sunyi..sebabnya ramai yang tak masuk kerja ari ni..huhuh...aku je yang terlampau rajin pulak datang kerja...(oops apasal lak rajin,dah memang kena kerja..aapaa daa...)padahal bukannya ada cuti apa2...baru hari isnin lepas aku bercuti..ni nak cuti lagi..tak pasal2 kena buang pulak..hehe...eemmm...dahla pagi tadi hujan dengan lebatnya,anakku Sarah meragam pulak..dalam pukul 4.00 pagi cam tu dia terjaga sebabnya badannya tak sihat,pastu batuk pulak datang melanda..hermmm...habis satu tilam tempat aku nak tido dibasahi muntah...mulalah tugas nak membersih pulak....aduuhh..maisarah ni ..kalau sakit je,mesti bangun pagi2 buta..takpelah kerana anak ,ibu sanggup tak tido lena...oh ye...sekarang ni aku tak sabar nak menunggu 20hb Disember..sebabnya adalahkan.....betul2 membuat aku terkejut sesangat,mana taknya dalam usia aku yang berumur 30tahun ni ada jugak kena panggil..hehe...oklah ye...
 Anakku kian membesar...haha...

4 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

ala kesianya mai sarah , aunty amy doakan semoga sara cepat sembuh ye...

mamalieyna berkata...

alooor siannye sarah pun geng ngn arif, batuk2 tak sihat ye...huhu..hope cepat la baik budak2 ni kan..kalau tak susah hati kita..huhu..

oooh 30 years ke kamu, seusia la kita..hehe..

norihan berkata...

aunty amy,
time kasih ye doakan sarah cepat baik...

norihan berkata...

iena,
sama ngan arifkan...agaknya kita ditakdirkan bersama kot...hehe..harap arif pun cepat baik gak...
dah tua kot kita ni...