Nuffnangku...

Rabu, 22 Disember 2010

Ke Ipoh...Interview...;

Salam dan selamat pagi ye....alhamdulillah..selesai sudah interview aku ngan SPA pada hari isnin,20hb Disember 2010 di Ipoh...aku bertolak kesana pada pukul 6.30 pagi sebab takut terlewat..yelah sebab aku teruja sesangat...mana taknya,dah lama aku teringin bekerja ngan goverment,sob..sob...dapat panggilan suruh gi interview,terkejut gila aku dibuatnya...sekarang ni cuma nak tunggu keputusan je...ada rezeki adalahkan....sekarang ni kerja goverment banyak faedah yang kita dapat tak macam dulu,dulu gaji pun boleh dikatakan ciput sangat dan boleh dikira ngan kerja swasta tapi sekarang ekonomi dah maju ,pencapaian negara pun dah meningkat,apalagi..kalau ada peluang janganlah di tolak...apa2pun aku terpaksa tunggu keputusan dia pada hujung bulan Januari ni...kengkawan tolong doakan buat aku ye...supaya aku dapat yang terbaikkkk...

8 ulasan:

Fieza79 berkata...

moga da rezki...

Ieda Al-Habsyi berkata...

good luck :)

norihan berkata...

fieza...
insyaallah.....

norihan berkata...

ieda,
thanks ye sebab bagi sokongan jugak...

mamalieyna berkata...

Insyallah..moga rezeki memihak kamu..! Aminn..

norihan berkata...

iena,
time kasih...moga2kan...

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

good luck insyaallah ada rezeki tue..

norihan berkata...

amy,
thanks ye bagi saya sokongan...