Nuffnangku...

Selasa, 14 Disember 2010

Rindu.............

Haha...tajuk macam apakan...tapi yang pastinya aku merindui seseorang yang dah lama aku tak jumpe....kenapalah susah sangat aku nak jumpa,selalu tengok kat facebook dan gambar je..tapi bila pulak aku nak berjumpa...kawan2 janganlah ingat aku rindu kat boyfriend pulak,kan aku dah berkahwin serta ada anak takkan pulak  ekk...(mampos aku kena potong kepala )..cuma aku rindu kat member sekolah yang dah lama tak jumpa..macam mana aku nak bahagikan masa aku ni untuk jumpa member lama,sebab aku rasakan diri aku ni terlalu sibuk sangat mengalahkan bos je....emmm..ingat kalau takde masalah aku nak jumpa member aku ni hujung bulan nanti..itupun kalau tak sibuk...susah jugak aku nak tinggal anakku itu bila gi mana2,sebab dari dia kecil sampailah sekarang kalau nak gi jalan aku tak pernah pun tinggalkannya..cuma masa kerja je aku tinggalkan...oklah...aku nak buat kerja ,kalau ada masa aku nak berblogwalking pulak...

Tiada ulasan: