Nuffnangku...

Selasa, 21 September 2010

Cerita Raya dan Raya...

Salam Kawanku semua...dah lama blog aku ni tak berupdate,mentang2lah cuti raya,blog aku pun bercuti jugak sama ngan aku sekali..hehe...tapi nak wat camne aku selalu berblog kat tempat kerja je tak sampai kerumah sebabnya bila dah balik rumah lain pulak kerja nak buat...letih sesangat ni,mungkin mood raya tak habis2 lagi.. k lah sebenarnya,aku nak cerita tentang raya pertama aku ni...Raya Pertamaku cuma kat sini je..tak gi manapun,cuma petang tu barulah aku ,suami dan keluarga belah mertuaku bertolak ke Perlis..aku pergi kesanapun untuk melihat birasku yang sakit
gambar tak siap,di pagi raya pertama
anakku sarah ngan paksunya
k lah ni je gambar yang di ambil masa raya pertama tu...next episode akan di update nanti..

1 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

waah serba biru,,chanteeek..^_^

si kecik sarah pun kiut lah berbaju kurung..bumbum lgi..gerammm..! ^_^..cayang ceket...muaaah!