Nuffnangku...

Khamis, 23 September 2010

kesibukan bermula^^)>

weh..weh...dah petang pun,lagi setengah jam nak klik ni..kerja,kerja..walaupun sibuk ngan kerja,tapi ada pulak rasa nak updatekan blog ni..hehe..minggu ni aku sibuk ngan tugasan yang memeningkan je..ialah mana taknya,duduk kat bhg pentadbiran ni ada je nak kena buat,tugasan yang aku kena buat ialah membuat kad jemputan sempena jamuan raya di tempat kerjaku..ahh..tension sungguh..kenapalah dia orang tak order je kad jemputan tersebut,takyah la aku dok sibuk2 nak mengkreatifkan diri ni..hehe..kat tempat kerja aku ni,setiap tahun dia orang buat jamuan hari raya,yang mana habis seluruh kampung akan hadir..biasalah..tempat kerja aku ni,orang luar tak boleh sewenang-wenangnya masuk disini,nanti kena tangkap..ni bila dah buat jamuan,terbukalah untuk sesapa yang nak datang dan hadirkan diri,haha..aku ni kalau dah cerita selalu ke laut,mentang2la dekat ngan laut..klah kembali kepada cerita yang asal..ingat kalau besok aku nak mula buat kad jemputan tu,design pun dah ok..kawan2 nak tengok tak tempat kerjaku yang berselerak ni,kalau orang lain dah tentu pening..

Tengok,bersepah tak..kalah bos

dah tak boleh nak senyum..

terlepek dah...
selit gambar anakku ini,bagi hilang penat..hehe..
kalau ada masa nanti aku update blog ni ye kawan2..time kasih yang mana sudi menjengah blog aku yang tak seberapa ni.

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

hehehe...nak wat kad jemputan pun susah kan..^_^

norihan berkata...

iena,tau takpe...ni baru nak siap..hehe