Nuffnangku...

Selasa, 7 September 2010

Hari akhir aku bekerja..

Selamat petang semua..uuhhh..tak sabar rasanya nak balik...yelah,hari ni dah 28 hari kita berpuasa,lagi beberapa hari nak raya,tapi aku tak balik kampung pun,cuma beraya disini je..yang syoknya,malam ni aku nak hantar mak balik ke kl,pastu ingat nak pergi ke uptown Danau nak tengok2barang2 yang boleh di beli untuk di pakai di hari raya nanti..huhu..semalam,aku tidur lambat sebab nak masukkan duit raya,mengemas rumah dan cuci cermin tingkap...semua aku buat pakej..yelah aku gi kl pun sehari je,balik nanti mesti penat..tu yang aku kena buat semalam jugak,raya punya pasal aku sanggup buat sampai tak tido pun tak pe..hehe..k la dah melalut pulak..apa2pun disini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk kawan2 semua yang sudi menjengah blog saya ini..kalau ada tersalah kata harap anda maafkan ye..
Maisarah mengucapkan Selamat Hari Raya untuk auntie2 semua....

2 ulasan:

makbed berkata...

nk duit rayee....

norihan berkata...

nak duit raye..datang rumah tau