Nuffnangku...

Jumaat, 3 September 2010

Mata mengantuk...tapi susah nak lena

uuhhh...ngantuk sungguh mata ni...tak tahan aku rasa...tapi nak buat macam mana,takkan nak tido je...pagi tadi,aku bangun bersahur dalam pukul 5.00...dalam dok mamai nak bangun tu,tengok2 anak aku Sarah dah terjaga..tak pernah2 dia bangun pagi macam tu,dalam aku nak pergi makan,dia dok menangis...aku pun buatkan dia susu,bagi dia minum..tiba2 dia muntah dengan banyaknya...mmm...akupun dok fikir jugak,tak sedap perut ni..sebab semalam,aku berbuka di luar..masa tu,aku orderkan sarah mee sup dan aku pula mee goreng..balik2 tu, aku tiba2 sakit perut yang teramat sangat...tapi takkan sarah pun sama jugak..konfius aku dibuatnya...kesian dia..tak pernah menangis teruk2 tapi arini boleh buat aku pening dan mengantuk gila...dah lama tu aku bagikan dia minum air kosong...oklah jugak,tak muntah dah...macam2 pulak nak dekat raya ni..aku berdoa agar anakku Sarah cepat sembuh dan sihat selalu....
gambar budak yang melepek...tak berapa sihat..
waktu pergi semalam..tak nak posing sarah sekarang...
aku yang muka tak cukup tidor...

Tiada ulasan: