Nuffnangku...

Rabu, 1 September 2010

Selamat hari Merdeka...

Salam 1 Malaysia..dah lama tak berupdate blog aku ni..mentang-mentangla nak dekat raya ye...nak bekerja pun rasa malas semacam,asyik dok ingat nak cuti aje...fikran pun tak sepenuhnya ngan kerja,dah 22 hari kita berpuasa,lagi 8 hari dah nak raya...raya...persiapan aku pada raya ni taklah meriah sangat..hanya 3 pasang je yang aku dan tempah,baju anak aku Sarah dan suami belum beli lagi...dah dekat nak raya baru aku nak beli..sebab kata suami aku kalau pergi awal2 dia orang jual barang mahal lagi,kalau dah nak dekat tu..mesti murah...aku pun mengiyakan jelah..hehe..kuih raya aku dah buat masa cuti aritu..adalah dalan 7 jenis semuanya..gambar tak dan nak tangkap,takpelah..bila2 ada masa aku tempekkan gambar kuih raya yang aku buat tu...k lah..kawan2 ,aku nak buat kerja ni..apa2pun masih tak terlewat aku ucapkan selamat Hari Merdeka ......

Tiada ulasan: