Nuffnangku...

Khamis, 26 Ogos 2010

Nak CERITA apa ye...

Salam dan selamat berpuasa untuk kawan2 semua...diam tak diam,dah 16 ramadhan bersamaan 16 hari kita berpuasa,pastu dah nak RAYA....nge....nge..sambil2 update blog ni,aku layan lagu2 raya untuk menambahkan keseriannya lagi..jangan mare ye..k lah ni nak cerita buka puasa ari ni ,tak tahulah nak masak apa...semalam balik je kerja terus aku pergi ke pasar ramadhan..kat sana aku cuma beli nasi ayam untuk anak aku,kuewteow goreng untuk aku dan kuih aku beli kuih karipap je..lagi nak habis puasa lagi tak tahu nak buat apa..peningkan..ermmmm...esok aku bercuti,ingat nak buat kuih raya ngan mak,aku ingat nak beli kuih tunjuk je..last2 my mom cakap tak best kalau beli kuih tunjuk dan2 dia ajak buat kuih..aku pun ikut jelah..oklah..ni nak tunjuk gambar hidangan berbuka hari ahad yang lepas(dah basi pun cerita ni tapi layankan jugaklah ye..)

1 ulasan:

MamaZana Baharum berkata...

salam norihan...

wah, sedapnya menu berbuka.....

geram betul tgk sarah bambambam.. sedap betul tgk bdn dia..

my kak long dulu mcm tu la... hehehehe