Nuffnangku...

Jumaat, 6 Ogos 2010

Di petang jumaat ini....

Salam dan selamat petang semua kawan2 yang menjengah blog saya ni...dah petang macam ni,baru saya nak buat sedikit entry...biasalah kita bukannya seorang blogger tegar..tapi yang pasti ada idea...adalah entry...hehe...jangan marah ye...hermmm...dah nak masuk 3 tahun aku berkerja kat tempat aku ni...oklah aku nak cerita sikit tentang tempat kerja aku ni..aku ni bekerja sebagai kerani pentadbir di sebuah tempat yang amat jauh dari tempat tinggal orang...aku kat sini bekerja di tepi laut dan berdekatan dengan bukit2...jauh2pun tempat kerja aku ni tapi aku seronok sangat..sebabnya dapat melihat keindahan laut...bot2 nelayan di waktu pagi dan macam2la lagi...yang pasti jiwa aku terasa damai kat sini...kalau kawan2 tak caya dengan apa yang aku cerita,jom tengok gambar ni...

INI ADALAH GAMBAR YANG KU AMBIL DI PEJABAT...
Gambar yang atas tu diambil masa datang kerja tadi..walaupun lambat,masih ada masa nak tangkap...oklah...ada masa kita bersua lagi di next entry ye...

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

ok lah tu tak byk godaan, time rehat nk jenjalan, ngabihkan duit..hehe..

tapi jauh eh..huhu..

norihan berkata...

iena..bolehla tahan jugak jauhnya..tapi tempat kerja saya dekat ngan rumah,adalah dalam 10 minit nak sampai...biasalah tempat kerja namanya stesen janakuasa..mestilah jauh kedalam...haha...ada masa datanglah kemari..boleh bawak iena jalan2....