Nuffnangku...

Isnin, 9 Ogos 2010

Mandi air terjun..

Salam dan selamat pagi...macam mana percutian kawan2 semua pada hari sabtu dan ahad...mungkin semuanya sibuk dengan anak2kan...samalah dengan aku ni..ni nak cerita tentang semalam ...semalam aku dapat sms dari best freindku(Yati) memberitahu yang mana anak manager di tempat kerjaku meninggal dunia...aku terkejut sesangat..yelah,mana tak nya baru hari Jumaat yang lepas dia dok b'cerita tentang anaknya itu...anaknya itupun bukan seprti orang lain,dia seorang yang istimewa dan baru berusia 2 tahun 3 bulan,takziah ye buat kak ezra...semoga tabah hadapi segala dugaan yang Allah berikan..kita sebagai manusia kena redha denganapa yang berlaku dan setiap yang hidup pasti akan mati jua...aku pun tak tahu adakah aku boleh kuat dan tabah  jika dugaan yang datang adalah kematian orang yang disayangi...hermmm...oklah berbalik pada tajuk di atas,petang semalam aku sekeluarga pergi mandi air tejun kat ALAGA...kawan2 mesti tertanya2kan,kat mana Alaga tu...?aku pun susah nak explain..tapi setahu aku tempat yang aku pergi ni dekat dengan jalan nak pergi Batu Hampar dan beruas Perak...air terjun dia oklah jugak..tapi taklah ramai sangat orang berkelah kat situ,kebanyakkannya..dia orang suka pergi Air terjun Pecah Batu iaitu dekat jalan nak pergi ke taiping...aku pergi pun dalam pukul 2.30 petang bersama dengan jiran sekampung..k....gambar pun adalah sikit yang aku dapat paparkan..layan jelah ye kawan2...
ini budak yang keletihan setelah penat bermandi...

2 ulasan:

mamamiera berkata...

amboi rehan.. sakan ye jln jln..
sowi ye lame x singgah sini..
pueh dah bace bbrapa entry dia hah..
dr yg kawin, n lg nk wish epy belated besday..
sowilah dah terlmbat ngewish..
nway smoge pjg umo,murah rezki n bahgia selamanya dgn somi n ank ank..=D

norihan berkata...

time kasih ye zai...tulah lama tak dengar cite dari zai..selamat berpuasa ye zai...