Nuffnangku...

Khamis, 19 Ogos 2010

Maisarah....

Salam...rasa macam dah lama tak berupdate...yelah,terlampau banyak tugasan yang aku perlu bereskan ....tajuk Maisarah ni bukan apa...ni nak cerita tentang anakku sarah.. dah pandai panggil aku ni bu...seronok sangat aku walaupun dia tak panggil penuh cukupla sekadar bu pun tak pe....mesti kawan2 pun terujakan bila anak kita dah panggil ibu atau emak...sekarang sarah ni cukup aktif sesangat...aritu,tak pasal2 dia jatuh dalam parit...aku risaulah jugak,tapi nak buat macam manakan...benda dah nak terjadi,nak marah pun bukannya dia reti cakap kita,nasib tak nangis kuat...kalau tak aku tak tahula...hehe...ni bulan puasa ni kesian kat mak aku..yelah penat jaga anak yang terlampau aktif dan tak duduk diam tu...apa pun sarah..ibu harap,anak ibu jadi seorang yang bertanggungjawab ke atas keluarga ye...
tengok...nak lari je bila orang nak tangkap gambar dia

4 ulasan:

makbed berkata...

uu.... tgk pipi dia yg tembab tuh!

mamalieyna berkata...

eeii sarah bumbum..geram...tomei tau! nnti auntie nk ada bb girl cam sarahlah! hehe..

dah pandai pnggl ibu eh?..bestnyer,,arif panggil bu pndai, pnggil mama tak pandai..huhu..

norihan berkata...

liza..kuat makan dia sekarang...pagi nasi,tengahari nasi..malam pun nak jugak...hehe

norihan berkata...

haha...iena cepat2la....saya pulak nak baby cam arif...hencem aje...seronok sangat dia panggil bu...jangan abu sudah,hehe...