Nuffnangku...

Khamis, 12 Ogos 2010

BERBUKA...

Salam...ni nak cerita tentang buka puasa aku semalam...semalam aku buka puasa kat rumah je..balik kerja terus mandi dan terus memasak...walaupun letih dengan kerja seharian..tapi disebabkan permulaan puasa,aku kenalah merajinkan diri ni untuk memasak..hehe..kawan-kawan nak tau apa menu aku berbuka puasa semalam...
gulai lemak udang ngan kentang..
kangkung goreng cili api nyum..nyum..
ikan selar goreng...
sambal ikan bilis ngan kentang..
kuihnya...karipap dan pulut panggang...




aku berbuka dengan adik dengan mak..suami kerja ye..walaupun tak ramai tapi aku seronok dapat berbuka dengan mak sendiri..k,kawan semua saya nak berehat sekejap...

5 ulasan:

**sHiKinn** berkata...

gulai lemak udang ngn kentang tu nampak sodap...

norihan berkata...

shikin,terima kasih...memang sedap..hehe

hajarus berkata...

nampak sedap la gulai lemak udang akak tu... esok leh masak tuk berbuka nih... macih yer kak bg idea kat hajar nak masak per tu buka esok... he3x...

lagi 1 tgk sambal tumis ikan bilis kentang akak tu teringat mase hajar kecik... arwah opah hajar sker masak camtu... memang sedappppp...!!! dah jadi antara peberet hajar sampai sekarang... ;d

norihan berkata...

hajar,sama2...hehe...kita sama2 kongsi idea ye,akak pun banyak pening la kalau nak pikir pasal masak memasak ni...ooohhh..sambal tumis ikan bilis ngan kentang tu memang kesukaan akak bila makan sahur..hehe...

mamalieyna berkata...

byk gk menu tu..rajin memask ye,.yelah mak n adik ada kt umah eh..hehe..nmpl best n menyelerakan jer..

ari ni nk msk apa lak ye?..ketandusan idea eina ni..