Nuffnangku...

Selasa, 3 Ogos 2010

Kahwin..

Haha...tajuk aku ni macam nak bikin gempak je....tak pasal-pasal nanti kena dengan laki aku pulak....mungkin kawan-kawan pun suka lihat gambar ketika kahwin dulu...yelah dulu,badan pun cantik molek..muka pun nampak berseri aje....rasa macam nak kahwin dan bersanding lagi....(tapi dengan laki kita sendirilah ye...)ok lah ni saje aku nak tempek2kan gambar kahwin aku dulu..........
Ni je gambar yang boleh aku masukkan....gambar aku bertunang dan malam berinai

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

ala tecik la..tak puas tengok!..kasi besar sket plak..ekeke..siap request lak..hikhik..

norihan berkata...

haha...itulah iena..susah lah nak scan gambar masuk kat komputer...insyaallah...nanti saya try lagi...hehe..