Nuffnangku...

Jumaat, 1 Oktober 2010

Jumaat datang lagi

Salam...wah cepat rasanya hari ni ..hari jumaat yang indah dan damai...aku seperti akula yang kadangkala sibuk ngan kerja dan kerja..boleh ke tak kerja...huwaaa...mesti tak bolehkan,sebab zaman sekarang ni semuanya nak menggunakan duit

ihsan cik goog
kalau tak da duit ,semua orang tak suka..semalam aku ada baca kat akhbar pasal main kutu..sebenarnya main kutu ni bukan tak boleh tapi kita janganlah menyalah gunakan kuasa kita sebagai seorang kepala yang menjaga duit tu kan...aku kat sini pun ada jugak main kutu ni,inilah sumber simpanan yang bolehla dikatakan selamat..kalau boleh aku nak menyimpanla selain asb dan akaun lain,sebab cite2 aku,aku nak sangat beli rumah seperti ini:
rumah banglo setingkat
dan juga kereta seperti yang ini:
Tak tahu jenama apa kereta ni..
harap2 tercapailah segala impian ku ini,amiinnn....

Tiada ulasan: