Nuffnangku...

Selasa, 12 Oktober 2010

Tension........

tajuk aku hari ni ialah TENSION...sebab apa aku tension,di sebabkan minah ni aku tension sesangat...dah la tua,tapi suka sangat cari gaduh ngan orang,aku pun tak tahu kenapa aku je yang dia nak cari pasal sedangkan aku tak pernah pun kacau dan jentik dia pun..sedarlah diri kamu tu dah tua,rumah kata pergi,kubur kata mari..selama ni apa yang dia cakap,aku ikutkan je walaupun aku sendiri tahu yang itu salah,tapi disebabkan aku hormat dia sebagai orang tua,aku ikutkan aje..last2 macam nila ceritanya..gaduh dan gaduh...semua orang kamu tak suka dan semua orang tak baik dimata kamu tapi kamu sorang je baik..insaflah wahai perempuan,takde sesiapa yang boleh menilai seseorang itu,hanya Allah swt je yang boleh menilai kebaikan dan keburukan seseorang..

Tiada ulasan: